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Index |
参考資料
<OpenGL>
- OpenGL Architecture Review Board, Dave Shreiner, Mason Woo, Jackie Neider, Tom Davis
OpenGL(R) Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL(R), Version 1.4 (4th Edition) (Networking Technology)- 林 武文, 加藤 清敬
OpenGLによる3次元CGプログラミング- 魏 大名
コンピュータグラフィックス(IT Text)
<NURBS>
- Gerald Farin
NURBS for Curve & Surface Design: From Projective Geometry to Practical Use- 三浦 曜, 望月 一正
CAD・CG技術者のための実践NURBS
<CAM>
- 竹内 芳美
パーソナル3次元CAD/CAM
<Wide Studio>
- 玉木 徹, 重 俊博, 金 泰斗, 末竹 弘之, 三嶋 務, 平林 俊一
WideStudioオフィシャルプログラミングガイド- 平林 俊一, 末竹 弘之, 川上 正平, 平林 洋介, 後藤 渉, 坂村 健
WideStudio徹底ガイドブック
<Algorithm>
- 穂坂 衛, 東 正毅, 久志本 琢也, 斉藤 剛
CAD/CAMにおける曲線曲面のモデリング- 小林 昭七
曲線と曲面の微分幾何- William H. Press, William T. Vetterling, Saul A. Teukolsky, Brian P. Flannery
Numerical Recipes in C
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